Lucie VOLFOVÁ

Master's thesis

Marketingové nástroje a zacílení propagace Ústeckého kraje jako turistické destinace

Marketing tools and targeted promotion of the Usti Region as a tourist destination
Abstract:
Diplomová práce s názvem "Marketingové nástroje a zacílení propagace Ústeckého kraje jako turistické destinace " se zabývá analýzou vybraných marketingových nástrojů a identifikuje současné hlavní metody propagace Ústeckého kraje jako turistické destinace. Analýza se zaměřuje zejména na 8P marketingového mixu služeb cestovního ruchu.
Abstract:
Theisis of my diploma work " Marketing tools and targeted promotion of the Ústí Region " deals with the analysis of selected marketing tools and identifies current principal methods of of promotion of the Ústí Region as a tourist destination. The analysis mainly targets basic 8P marketing mix of the tourist industry services.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Štěpánka Ryšánková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VOLFOVÁ, Lucie. Marketingové nástroje a zacílení propagace Ústeckého kraje jako turistické destinace. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Master programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management