Bc. Eva Divíšková

Bakalářská práce

Reklamní kampaň pro soukromě hospodařícího zemědělce

Promotial campaign for the self - employed farmer
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se věnuje reklamě. V teoretické části seznamuje se základními pojmy a marketingovými aktivitami, které pomáhají budovat vztahy se zákazníky. V praktické části je na základě specifických požadavků a možností sestavována reklamní kampaň pro menšího podnikatele, který se zaměřuje na zemědělskou činnost. Potřebuje, aby o jeho společnosti existovalo mezi většími a středními …více
Abstract:
The thesis is devoted to advertising. Theoretical part introduces the basic concepts and marketing activities that help build the relationship with customers and raise the awareness. Based on specific requirements I come up with a promotional campaign for a small business that focuses on agricultural activity. The main objective of the promotional campaign is to build awareness of this company amongst …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Veronika Šrubařová
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní