An Effective Marketing Strategy to Reach Millennials – Bc. Misha Schneeberg
Bc. Misha Schneeberg
Bakalářská práce
An Effective Marketing Strategy to Reach Millennials
An Effective Marketing Strategy to Reach Millennials
Anotace:
Tato práce se zabývá hledáním účinné marketingové strategie pro mileniály ve finančním odvětví. Poskytuje důkladný kontextuální přehled o mileniálech a stavu současného českého finančního sektoru. Pro bližší poznání finančního života mladých Čechů a expatriantů z řad mileniálů byl proveden kvalitativní výzkum.Abstract:
This thesis is about finding an effective marketing strategy for millennials in the financial industry. It provides a thorough contextual overview of millennials and the state of the Czech financial sector today. To learn more about the financial life of young Czechs and millennial expats, qualitative research has been conducted.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gt42i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2024
- Vedoucí: Ph.D. Kristina Lenkova
- Oponent: M.Sc. Mirela Moldoveanu, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Students Consumer Behavior on Mobile Phone Market
Hoai Thu Tran -
Values and value orientations: A comparative study of Generation X and Generation Y in Russia and the Czech Republic
Valeriya Kuzmich -
Marketingová komunikace zaměřená na generaci Y
Kristýna Čmelíková -
Analýza porovnání a vnímání finanční gramotnosti generace X,Y a Z
Jan Otipka -
Postoje generace Y a Z k využívání služeb finančních poradců
Viktor FOLTA -
Vytvoření vhodných alternativ zajištění životního standardu v post-produktivním věku pro generaci Y
Cyril Kahánek -
Postoj generace Y k investování do cenných papírů
Veronika BUDAŘOVÁ