An Effective Marketing Strategy to Reach Millennials – Bc. Misha Schneeberg
Bc. Misha Schneeberg
Bachelor's thesis
An Effective Marketing Strategy to Reach Millennials
An Effective Marketing Strategy to Reach Millennials
Abstract:
Tato práce se zabývá hledáním účinné marketingové strategie pro mileniály ve finančním odvětví. Poskytuje důkladný kontextuální přehled o mileniálech a stavu současného českého finančního sektoru. Pro bližší poznání finančního života mladých Čechů a expatriantů z řad mileniálů byl proveden kvalitativní výzkum.Abstract:
This thesis is about finding an effective marketing strategy for millennials in the financial industry. It provides a thorough contextual overview of millennials and the state of the Czech financial sector today. To learn more about the financial life of young Czechs and millennial expats, qualitative research has been conducted.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/gt42i/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2024
- Supervisor: Ph.D. Kristina Lenkova
- Reader: M.Sc. Mirela Moldoveanu, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Students Consumer Behavior on Mobile Phone Market
Hoai Thu Tran -
Values and value orientations: A comparative study of Generation X and Generation Y in Russia and the Czech Republic
Valeriya Kuzmich -
Marketingová komunikace zaměřená na generaci Y
Kristýna Čmelíková -
Analýza porovnání a vnímání finanční gramotnosti generace X,Y a Z
Jan Otipka -
Postoje generace Y a Z k využívání služeb finančních poradců
Viktor FOLTA -
Vytvoření vhodných alternativ zajištění životního standardu v post-produktivním věku pro generaci Y
Cyril Kahánek -
Mileniálové a s nimi spojené trendy a změny na trhu práce
Tomáš Daněk