Bc. Misha Schneeberg

Bachelor's thesis

An Effective Marketing Strategy to Reach Millennials

An Effective Marketing Strategy to Reach Millennials
Abstract:
Tato práce se zabývá hledáním účinné marketingové strategie pro mileniály ve finančním odvětví. Poskytuje důkladný kontextuální přehled o mileniálech a stavu současného českého finančního sektoru. Pro bližší poznání finančního života mladých Čechů a expatriantů z řad mileniálů byl proveden kvalitativní výzkum.
Abstract:
This thesis is about finding an effective marketing strategy for millennials in the financial industry. It provides a thorough contextual overview of millennials and the state of the Czech financial sector today. To learn more about the financial life of young Czechs and millennial expats, qualitative research has been conducted.
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2024
  • Supervisor: Ph.D. Kristina Lenkova
  • Reader: M.Sc. Mirela Moldoveanu, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní