Tomáš Klein

Disertační práce

Nové prediktivní diagnostické metody automobilových řídicích systémů

New Predictive Diagnostic Methods of Automotive Control Systems
Anotace:
{V době 4. průmyslové revoluce s velkým počtem obdobných provozovaných technologií a systémů se prediktivní údržba stává signifikantním odvětvím pro řešení optimalizací nákladů na údržbu. V automobilovém průmyslu a odvětví elektroniky vozu lze implementací prediktivních diagnostických metod docílit zvýšení provozní jistoty před výskytem závady a zásadní zvýšení pravděpodobnosti identifikace závady …více
Abstract:
During the 4th Industrial Revolution with a large number of technologies and systems in operation, predictive maintenance is becoming a significant industry for solutions optimizing maintenance costs. In the automotive industry and the car electronics sector, by implementing predictive diagnostic methods, it is possible to achieve an increased operational reliability before the occurrence of a defect …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 8. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 9. 2022
  • Vedoucí: Petr Šimoník
  • Oponent: Petr Palacký, Jiří Skála, Michal Frivaldský

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava