Výzkum docility a koordinačních schopností u 15 - 18 leté mládeže – Mgr. Silvie Vašíčková
Mgr. Silvie Vašíčková
Bachelor's thesis
Výzkum docility a koordinačních schopností u 15 - 18 leté mládeže
Developments changes of docility at 15 - 18 yers youth
Abstract:
Tato práce přináší porovnání výsledků motorické docility a koordinačních schopností 15 – 18letých dívek. Dívky byly rozděleny do tří skupin: věnující se koordinačnímu sportu (aerobik), sportující a nesportující. Všechny skupiny byly testovány pomocí Iowa-Brace testu.Abstract:
The aim of this work is comparision of results of the measurement of motoric docility and coordination abilities of the girl aged from 15 to 18 years. Three groups were compared: the first group of girls going in for coordinating sport (aerobics), the second group of girls doing other sport activity and the third group of girls who don´t do any sport. The docility and coordination abilities of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/n4unq/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2010
- Supervisor: doc. PhDr. Josef Pavlík, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesBachelor programme / field:
Physical Education and Sport / Animator of Sport Activities
Theses on a related topic
-
Stanovení obtížnosti motorického testu - IOWA-BRACE test u dětí staršího školního věku.
Barbora DOLEŽÁLKOVÁ -
Komparace aktuální úrovně koordinačních schopností hráčů a hráček pozemního hokeje TJ Plzeň - Litice
Denisa VYLETOVÁ -
Docilita u tanečníků v moderním tanci
Nicole PAVLÍČKOVÁ -
Motorická docilita u dětí s poruchami učení
Lucie Svobodová -
Motorická docilita ve vztahu ke specifickým poruchám učení
Kateřina Novotná -
Tvorba gymnastických pohybových dovedností v procesu motorického učení
Petr Valach