Bc. Adéla Procházková

Bakalářská práce

Správa znalostí (Knowledge Management) v oblasti podpory IT služeb v nadnárodní společnosti

Knowledge Management in the field of IT services support in a multinational corporation
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá správou znalostí neboli Knowledge Managementem (KM) v oblasti podpory IT služeb. Teoretická část práce se zaměřuje na procesy a procesní řízení podniku, popisuje poskytování a podporu IT služeb a představuje význam a druhy znalostí. V praktické části jsou analyzovány znalostní báze IT oddělení společnosti ŠKODA AUTO a.s., následně je navržen proces Knowledge Management, který …více
Abstract:
This Bachelor thesis deals with Knowledge Management (KM) in the field of IT services support. The theoretical part of thesis focuses on processes and business process management, describes the providing and support of IT services and represents the significance and types of knowledge. In the practical part are analysed Knowledge Bases in the IT department of ŠKODA AUTO a.s., afterwards is designed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2013
Zveřejnit od: 9. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Klára Antlová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Procházková, Adéla. Správa znalostí (Knowledge Management) v oblasti podpory IT služeb v nadnárodní společnosti. Liberec, 2013. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 9. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN