Bc. Adéla Procházková

Bachelor's thesis

Správa znalostí (Knowledge Management) v oblasti podpory IT služeb v nadnárodní společnosti

Knowledge Management in the field of IT services support in a multinational corporation
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá správou znalostí neboli Knowledge Managementem (KM) v oblasti podpory IT služeb. Teoretická část práce se zaměřuje na procesy a procesní řízení podniku, popisuje poskytování a podporu IT služeb a představuje význam a druhy znalostí. V praktické části jsou analyzovány znalostní báze IT oddělení společnosti ŠKODA AUTO a.s., následně je navržen proces Knowledge Management, který …more
Abstract:
This Bachelor thesis deals with Knowledge Management (KM) in the field of IT services support. The theoretical part of thesis focuses on processes and business process management, describes the providing and support of IT services and represents the significance and types of knowledge. In the practical part are analysed Knowledge Bases in the IT department of ŠKODA AUTO a.s., afterwards is designed …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2013
Accessible from:: 9. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2013
  • Supervisor: doc. Ing. Klára Antlová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Procházková, Adéla. Správa znalostí (Knowledge Management) v oblasti podpory IT služeb v nadnárodní společnosti. Liberec, 2013. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 9. 5. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN