Analýza propagace prodejen retailového řetězce – Vít Voska
Vít Voska
Bakalářská práce
Analýza propagace prodejen retailového řetězce
Analysis of retail chain stores promotion
Anotace:
Předložená bakalářská práce má za hlavní cíl analyzovat stav POP marketingu (marketingu v místě prodeje) v jednotlivých prodejnách maloobchodního řetězce Albertu a navrhnout řešení na zlepšení. Dílčím cílem je zjištění stavu viditelnosti a propagace jednotlivých prodejen. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na podrobný popis a vysvětlení POP marketingu a …víceAbstract:
The bachelor's thesis aims to analyze the state of POP marketing (point-of-sale marketing) in individual stores of the Alberta retail chain and to propose solutions for improvement. The partial goal is to determine the state of visibility and promotion of individual stores. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on a detailed description and explanation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sedláček
- Oponent: Martin Přibyl, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management