Ing. Zuzana Hyžíková

Bakalářská práce

Kreativita a efektivnost marketingové komunikace

Creativity and effectiveness of marketing communications
Anotace:
Účelem marketingové komunikace je dosáhnout stanovených firemních cílů. Musí fungovat na dvou úrovních: měřitelným, vědeckým postupem založeným na faktech a zároveň tvořením nápaditých a kreativních řešení pro získání pozornosti zákazníka. V teoretické části uvádím popis oblastí marketingu, ve kterých se nejvíce uplatňuje a vyskytuje účinná i kreativní forma. Aplikační část je zaměřena na užití marketingu …více
Abstract:
The purpose of marketing communication is to reach defined company’s objectives. It has to work in two levels: by measurable scientific process based on facts and at the same time by creating imaginative and creative solutions for gaining customer’s attention. In the theoretical part there is a description of marketing areas, where effective and also creative form is applied and occurs most. The application …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Martina Sedláková
  • Oponent: Ing. Jana Vostrá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní