Kreativita a efektivnost marketingové komunikace – Ing. Zuzana Hyžíková
Ing. Zuzana Hyžíková
Bachelor's thesis
Kreativita a efektivnost marketingové komunikace
Creativity and effectiveness of marketing communications
Abstract:
Účelem marketingové komunikace je dosáhnout stanovených firemních cílů. Musí fungovat na dvou úrovních: měřitelným, vědeckým postupem založeným na faktech a zároveň tvořením nápaditých a kreativních řešení pro získání pozornosti zákazníka. V teoretické části uvádím popis oblastí marketingu, ve kterých se nejvíce uplatňuje a vyskytuje účinná i kreativní forma. Aplikační část je zaměřena na užití marketingu …moreAbstract:
The purpose of marketing communication is to reach defined company’s objectives. It has to work in two levels: by measurable scientific process based on facts and at the same time by creating imaginative and creative solutions for gaining customer’s attention. In the theoretical part there is a description of marketing areas, where effective and also creative form is applied and occurs most. The application …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/dblka/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Martina Sedláková
- Reader: Ing. Jana Vostrá
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec