Ing. Zuzana Hyžíková

Bachelor's thesis

Kreativita a efektivnost marketingové komunikace

Creativity and effectiveness of marketing communications
Abstract:
Účelem marketingové komunikace je dosáhnout stanovených firemních cílů. Musí fungovat na dvou úrovních: měřitelným, vědeckým postupem založeným na faktech a zároveň tvořením nápaditých a kreativních řešení pro získání pozornosti zákazníka. V teoretické části uvádím popis oblastí marketingu, ve kterých se nejvíce uplatňuje a vyskytuje účinná i kreativní forma. Aplikační část je zaměřena na užití marketingu …more
Abstract:
The purpose of marketing communication is to reach defined company’s objectives. It has to work in two levels: by measurable scientific process based on facts and at the same time by creating imaginative and creative solutions for gaining customer’s attention. In the theoretical part there is a description of marketing areas, where effective and also creative form is applied and occurs most. The application …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Martina Sedláková
  • Reader: Ing. Jana Vostrá

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní