Návrh marketingové a krizové komunikace pro Aircraft Industries, a. s. – Soňa Krčková
Soňa Krčková
Master's thesis
Návrh marketingové a krizové komunikace pro Aircraft Industries, a. s.
Suggestion of Marketing and Crisis Communication for Aircraft Industries, a. s.
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá návrhem pro vylepšení marketingové a krizové komunikace pro společnost Aircraft Industries v Kunovicích. V teoretické části je stručně shrnut marketingový mix s marketingovou komunikací a poté způsoby marketingového výzkumu, se zaměřením na rozhovory. V praktické části je představena samotná společnost a její stávající marketingová a krizová komunikace, která je i podrobena …viacAbstract:
This thesis deals with a proposal to improve marketing and crisis communications for the company Aircraft Industries in Kunovice. In the theoretical section is a brief summary Marketing mix with marketing communications and then ways of marketing research, focusing on interviews. In the practical part is introduced the company itself and its current marketing and crisis communication, which is also …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Zverejniť od: 27. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krčková, Soňa. Návrh marketingové a krizové komunikace pro Aircraft Industries, a. s.. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace uplatňovaná pro komunikaci vakcíny proti onemocnění COVID-19 veřejnosti
Michaela Srbková -
Marketingová komunikace podniku v rámci krizové situace s důrazem na Covid 19
Sofiya Zaynutdinova -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Nikola Kněžourová -
Marketingová komunikace společnosti Volkswagen v období Diesel Gate
Arina Brevnova -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Gudimovich Gudimovich -
Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image
Adriana Malíková -
Průmyslový podnik na kraji města – z pohledu komunikace, krizové komunikace, sponzoringu, vnímání firmy okolím
Michaela Drábková -
Rizika marketingové komunikace fotbalového klubu
Ondřej Vlk