Content Marketing via Online Media in Interior Design Market – Nina Jakešová
Nina Jakešová
Diplomová práce
Content Marketing via Online Media in Interior Design Market
Obsahový marketing přes online média na trhu interiérového dizajnu
Anotace:
Cílem této práce je poskytnout přehled o dosavadních poznatcích v oblasti content marketingu neboli obsahového marketingu. Na jejich základě jsou definovány požadavky pro úspěšný obsahový marketing přes online média. Tento systém může být dále k užití pro vytvoření anebo předefinování obsahového marketingu pro jakoukoliv společnost, která si přeje efektivně přilákat nové zákazníky a udržet si ty stávající …víceAbstract:
This work aims to provide an overview of current knowledge in the field of content marketing. Based on that, it defines key requirements for successful content marketing via online media. The system can be further used for creating or re defining content marketing for any company that wishes to effectively attract and retain their customers by providing them with valuable information. In the practical …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52740
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2016
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Martin Vurm
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52740
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
Content marketing
Dominik Wünsch -
Obsahový marketing pro malé a střední podniky
Petr Hase -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Media Convergence: Networked Digital Media in Everyday Life of University Students
Tereza Dolejší -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo