Bc. Tomáš Kolárik

Diplomová práce

Analýza sponzorství konkrétního podniku

Analysis of company' s sponsorship
Anotace:
Předmětem diplomové práce Analýza sponzorství konkrétního podniku je analýza současné sponzoringové strategie vybraného podniku. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o sponzoringu jako o jednom z nástrojů komunikačního mixu, popisuje jeho jednotlivé složky, popisuje vztah sponzoringu a médií a nakonec srovnává koncepty sponzorství a dárcovství. Praktická …více
Abstract:
The goal of the submitted thesis Analysis of company's sponsorship is the analysis of present sponsorship of selected company. The thesis is separated on theoretical and practical part. The theoretical part concerns the sponsorship as a part of communication mix, describes its components, details the relation of sponsorship and media and last compares the concepts of sponsorship and philanthropy. Practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 9. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 9. 2006
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství