Analýza sponzorství konkrétního podniku – Bc. Tomáš Kolárik
Bc. Tomáš Kolárik
Diplomová práce
Analýza sponzorství konkrétního podniku
Analysis of company' s sponsorship
Anotace:
Předmětem diplomové práce Analýza sponzorství konkrétního podniku je analýza současné sponzoringové strategie vybraného podniku. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o sponzoringu jako o jednom z nástrojů komunikačního mixu, popisuje jeho jednotlivé složky, popisuje vztah sponzoringu a médií a nakonec srovnává koncepty sponzorství a dárcovství. Praktická …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis Analysis of company's sponsorship is the analysis of present sponsorship of selected company. The thesis is separated on theoretical and practical part. The theoretical part concerns the sponsorship as a part of communication mix, describes its components, details the relation of sponsorship and media and last compares the concepts of sponsorship and philanthropy. Practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 9. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zttoj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2006
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Podcasting as a new part of marketing communication mix in the Czech Republic and Germany
David Smékal -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Komunikační mix vybraného podniku Candy store
David Veselý