Martin Svoboda

Master's thesis

Čeští návštěvníci kina: klíčové segmenty a jejich mediální chování

Czech cinema visitors: key segments and their media consuption behavior
Anotácia:
Cílem práce je nalézt a popsat pravidelného návštěvníka kina. Práce tak popisuje situaci na trhu s kinem jako formou zábavy, kde identifikuje dva klíčové mezníky vývoje trhu poslední doby. Práce popisuje skupinu pravidelných návštěvníků kina a nachází dva segmenty, které podrobně rozebírá z pohledu jejich životního stylu, názorů a mediální konzumace. Práce zároveň srovnává své výstupy s výzkumem z …viac
Abstract:
The goal of this thesis is to find and describe regular visitor of cinema. Thesis also describes situation on the cinema market and identifies two latest key milestones of development of the market. Thesis describes group of regular visitors of cinema and defines two segments within it. These two segments are described from the lifestyle point of view, their opinions and media consumption. Thesis compares …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 2. 2013
  • Vedúci: Miroslav Karlíček
  • Oponent: Jan Hanzlík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35082