Čeští návštěvníci kina: klíčové segmenty a jejich mediální chování – Martin Svoboda
Martin Svoboda
Diplomová práce
Čeští návštěvníci kina: klíčové segmenty a jejich mediální chování
Czech cinema visitors: key segments and their media consuption behavior
Anotace:
Cílem práce je nalézt a popsat pravidelného návštěvníka kina. Práce tak popisuje situaci na trhu s kinem jako formou zábavy, kde identifikuje dva klíčové mezníky vývoje trhu poslední doby. Práce popisuje skupinu pravidelných návštěvníků kina a nachází dva segmenty, které podrobně rozebírá z pohledu jejich životního stylu, názorů a mediální konzumace. Práce zároveň srovnává své výstupy s výzkumem z …víceAbstract:
The goal of this thesis is to find and describe regular visitor of cinema. Thesis also describes situation on the cinema market and identifies two latest key milestones of development of the market. Thesis describes group of regular visitors of cinema and defines two segments within it. These two segments are described from the lifestyle point of view, their opinions and media consumption. Thesis compares …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35082
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 2. 2013
- Vedoucí: Miroslav Karlíček
- Oponent: Jan Hanzlík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35082
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social Media Narcissism at Marketing Service
Iuliia Baboshkina -
Analysis of Consumer Attitudes to Social Media on Indian Market
Anirudh Nemmeli Srinivasan -
Love and Tears: Emotions on Media as a Part of Marketing
Daniele Loi -
Consumer Attitudes Towards Social Media Advertising
Ornella Kim Buxbaum -
The impact of social media on consumer behavior: A study of young adults
Salih Demirkiran -
Analysis of Social Media Impact on Consumer Behaviour on Indian Sportswear Market
Sruthish Sivakumar -
Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu
Olubukola Dona Sammy -
Možnosti fungování nedigitalizovaných kin. Případová studie Kina Ševětín
Aneta Klimešová