Social Media Marketing on Facebook and Its Contribution to Sports Brands – Taim Alachkar
Taim Alachkar
Bakalářská práce
Social Media Marketing on Facebook and Its Contribution to Sports Brands
Social Media Marketing on Facebook and Its Contribution to Sports Brands
Anotace:
This Bachelor thesis aims to evaluate the communication strategy on Facebook followed by major sports brands. More specifically, to construct a classification for posts, and identify which categories maintained the highest level of engagement. Furthermore, to provide a comparison of the purpose for each type of posts used to communicate with followers by the chosen major brands in the industry and …víceAbstract:
This Bachelor thesis aims to evaluate the communication strategy on Facebook followed by major sports brands. More specifically, to construct a classification for posts, and identify which categories maintained the highest level of engagement. Furthermore, to provide a comparison of the purpose for each type of posts used to communicate with followers by the chosen major brands in the industry and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82091
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2021
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Daniela Kolouchová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ALACHKAR, Taim. \textit{Social Media Marketing on Facebook and Its Contribution to Sports Brands} [online].
Praha, 2020 [cit. 2021-03-04]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/i66jqs/>.
Bakalářská práce.
Vysoká škola ekonomická v Praze.
Vedoucí práce Václav Stříteský.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82091
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management
Práce na příbuzné téma
-
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Aelita Li -
Social Media Marketing
Ishtiaq Ahmad Danish -
Social Media Marketing
Marco Antonio Alves Junior -
Social Media as a tool in marketing strategy
Alla Strakhova -
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Md Anwar Hossen