Taim Alachkar

Bakalářská práce

Social Media Marketing on Facebook and Its Contribution to Sports Brands

Social Media Marketing on Facebook and Its Contribution to Sports Brands
Anotace:
This Bachelor thesis aims to evaluate the communication strategy on Facebook followed by major sports brands. More specifically, to construct a classification for posts, and identify which categories maintained the highest level of engagement. Furthermore, to provide a comparison of the purpose for each type of posts used to communicate with followers by the chosen major brands in the industry and …více
Abstract:
This Bachelor thesis aims to evaluate the communication strategy on Facebook followed by major sports brands. More specifically, to construct a classification for posts, and identify which categories maintained the highest level of engagement. Furthermore, to provide a comparison of the purpose for each type of posts used to communicate with followers by the chosen major brands in the industry and …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2021
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Daniela Kolouchová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82091

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management