Marketingový výzkum trhu internetového nakupování se zaměřením na formy úhrady – Tomáš Máka
Tomáš Máka
Diplomová práce
Marketingový výzkum trhu internetového nakupování se zaměřením na formy úhrady
Marketing research of the e-shopping market with focus on ways of payment
Anotace:
Cílem této diplomové práce „Marketingový výzkum trhu internetového nakupování se zaměřením na formy úhrady“ je provést marketingový výzkum trhu internetového nakupování primárně zaměřeného na platební metody a sekundárně pak na nákupní chování spotřebitele. Práce by měla sloužit jako podklad k získání základního povědomí o jednotlivých platebních metodách, a to jak pro začínající nebo již zavedené …víceAbstract:
The goal of this diploma thesis “Marketing research of the e shopping market with the focus on ways of payment” is to perform a marketing research of the e commerce market primarily focused on payment methods and secondarily on costumer’s behavior during shopping. This paper should serve to gain general knowledge of payment methods for e-shops as well as costumers. E-shops can also use this paper as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 8. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM4616
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2016
- Vedoucí: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Oponent: Ing. Tomáš Kala, DrSc., DBA.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MÁKA, Tomáš. \textit{Marketingový výzkum trhu internetového nakupování se zaměřením na formy úhrady}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/i67kuz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva