Učebnice - jejich využitelnost v hodinách OV na ZŠ – Denisa BRANDTOVÁ
Denisa BRANDTOVÁ
Master's thesis
Učebnice - jejich využitelnost v hodinách OV na ZŠ
Textbooks - their use in the lessons of civics at primary schools
Abstract:
Cílem práce je objektivně, na základě analýz, zhodnotit vlastnosti a využitelnost konkrétních učebnic občanské výchovy. Poznatky z teorie učebnice (taxonomie didaktických textů, funkce, vlastnosti apod.) jsou aplikovány na konkrétní publikace. Zkoumáním vlastností učebnic (obtížnost textu a didaktická vybavenost) jsou získány hodnoty těchto parametrů. Na základě těchto hodnot lze usuzovat na možnosti …moreAbstract:
Objective of my work on motif Textbooks - their using in lessons of civics at elementary school is detachedly on elementary analysis valorise qualities and using of concrete textbooks of civics. Knowledges from theory of textbooks, taxonomy type of schoolbooks, function of textbooks, education information's and characteristics of textbook (difficulty of text, equipment level, content and range of textbooks …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 11. 2008
Thesis defence
- Date of defence: 10. 12. 2008
- Supervisor: Mgr. Vašků Stanislav
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BRANDTOVÁ, Denisa. \textit{Učebnice - jejich využitelnost v hodinách OV na ZŠ}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2008. Available from: https://theses.cz/id/i67m1a/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakultahttp://arl.ujep.cz/
University Jana Evangelisty Purkyně
Pedagogická fakultaMaster programme:
Department of Politology and Philosophy
Theses on a related topic
-
Analýza didaktické vybavenosti učebnic pro vzdělávací oblast Člověk a jeho svět v historickém kontextu
Aneta KOZLOKOVÁ -
Porovnání didaktické vybavenosti a komplexní míry obtížnosti textu učebnic využívaných pro výuku občanské výchovy v České republice a Velké Británii
Lucie Kolaříková -
Analýza didaktické vybavenosti učebnic dějepisu pro 6. a 7. ročník základní školy.
Petra Tannenbergová -
Analýza didaktické vybavenosti učebnic občanské výchovy pro 6. a 7. ročník základní školy
Petra Jakubcová -
Porovnání didaktické vybavenosti a komplexní míry obtížnosti textu učebnic využívaných pro výuku občanské výchovy v České republice a Velké Británii
Lucie Kolaříková -
Analýza komplexní míry obtížnosti výkladového textu v učebnicích českého jazyka pro druhý stupeň základních škol
Aleš FELNER -
Komplexní didaktická analýza nových řad učebnic přírodopisu nakladatelství Prodos a Fraus
Andrea SUCHÁNKOVÁ -
Analýza učebnice pro odborný předmět Marketing SOŠ
Ondřej Dufek