Radioaktivita horninového prostředí jako prostředek zvyšování environmentálního povědomí žáků základních škol – Bc. Žaneta Vranková
Bc. Žaneta Vranková
Master's thesis
Radioaktivita horninového prostředí jako prostředek zvyšování environmentálního povědomí žáků základních škol
Radioactivity of the geological environment as a means of increasing of the environmental awareness of primary school pupils
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na obecnou problematiku přirozené radioaktivity hornin a její souvislost s takzvaným radonovým rizikem v rámci širšího okolí města Brna. Součástí práce jsou výsledky vlastních gamaspektrometrických měření hlavních horninových typů zastupujících podloží zvolených lokalit a dále didaktická transformace zpracovávané problematiky zahrnující realizaci výuky na vybrané základní …moreAbstract:
The thesis is aimed mainly on general issues of natural radioactivity of rocks and its connection with the so-called radon risk in the area of Brno City. Results of gamma ray spectroscopy measurement of main rock types representing selected locations and didactic transformation of the processed issues involving realization of teaching at the elementary school are the part of this thesis.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/wi397/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2017
- Supervisor: doc. RNDr. Jindřich Štelcl, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VRANKOVÁ, Žaneta. \textit{Radioaktivita horninového prostředí jako prostředek zvyšování environmentálního povědomí žáků základních škol}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2017. Available from: https://theses.cz/id/i68rwz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in Natural Science
Theses on a related topic
-
Didaktická transformace tématu Orgánové soustavy lidského těla do podoby "výukových omalovánek"
Izabela Adamcová -
Didaktická transformace tématu Minerály, horniny a půda na 1. stupni ZŠ
Martin Havlín -
Didaktická transformace tématu Bylinky neboli zelené koření
Katrin Svobodová -
Didaktická transformace tématu Ochrana přírody v regionu školy
Klára Konečná -
Didaktická transformace tématu Dimenze vesmíru
Jakub KOPÁČEK -
Didaktické funkce nonverbálních prvků jako prostředek transformace učiva v učebnicích zeměpisu pro 2. stupeň základní školy
Tereza Labajová -
Didaktická transformace při použití schémat a obrázků ve výuce funkční biologie člověka na základní škole
Hana ČURDOVÁ -
Keltská mytologie v díle J. R. R. Tolkiena - didaktická transformace v hodinách ČJL na střední škole.
Pavlína BALÁŠOVÁ