Projekt rozvoje mezinárodního marketingu společnosti Paragan s.r.o. s následnou aplikací na švédský trh – Bc. Martina Gančarčíková
Bc. Martina Gančarčíková
Master's thesis
Projekt rozvoje mezinárodního marketingu společnosti Paragan s.r.o. s následnou aplikací na švédský trh
Project of Development of International Marketing in Paragan s.r.o. with Subsequent Application on the Swedish Market
Anotácia:
Tato práce se zabývá zpracováním projektu pro rozvoj mezinárodního marketingu společnosti Paragan s.r.o. s aplikací na švédský trh. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretická a praktická část. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmů z oblasti mezinárodního marketingu a tvorby mezinárodního marketingového plánu. Praktická část stručně popisuje společnost Paragan s.r.o., její klíčové kompetence, …viacAbstract:
This thesis deals with processing of project of development of international marketing in Paragan s.r.o. with application on the Swedish market. The thesis is divided into two parts the theoretical part and the practical part. The theoretical part includes an explanation of terms of international marketing and the creation of an international marketing plan. The practical part shortly describes the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zverejniť od: 2. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GANČARČÍKOVÁ, Martina. \textit{Projekt rozvoje mezinárodního marketingu společnosti Paragan s.r.o. s následnou aplikací na švédský trh}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/i69k9z/.
Jak správně citovat práci
Gančarčíková, Martina. Projekt rozvoje mezinárodního marketingu společnosti Paragan s.r.o. s následnou aplikací na švédský trh. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Metody a nástroje zvyšování kompetencí manažerů v podmínkách organizace veřejné správy
Monika Voznicová -
Kompetence personalisty ve státní organizaci
Eleni SVOBODOVÁ -
Vliv simulační výuky studentů oboru Zdravotnický záchranář a dalších nelékařských oborů na klíčové kompetence
Andrea Hudáčková -
Klíčové kompetence studentů třetího ročníku oboru Sociální práce
Zdeňka KAŠPÁRKOVÁ -
Kompetence sociálního pracovníka v sociálních službách vedoucí
Ivana Vomáčková -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Business Plan for an Import-Export Startup from Ecuador to the Czech Republic
Carlos Andrés Gómez Coronel -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková