Propagace jako součást managementu pro zajištění udržitelného rozvoje města na příkladu hl. m. Prahy – Lukáš Klimek
Lukáš Klimek
Bakalářská práce
Propagace jako součást managementu pro zajištění udržitelného rozvoje města na příkladu hl. m. Prahy
Promotion as part of management to ensure sustainable development of cities on the example of the capital city of Prague
Anotace:
Propagace kulturní oblasti v hlavním městě Praze souvisí s udržitelným rozvojem města v kulturní oblasti. Propagace a rozvoj města velmi úzce souvisí s propagací a rozvojem kultury v daném místě a tato symbióza je téměř nepostradatelná. Využívání propagačních prostředků ke zhodnocení investic v oblasti kulturních hodnot je další důležitý prvek, jak dosáhnout rozvoje kultury a vyvolat ve společnosti …víceAbstract:
Promotion of a cultural area in the capital city of Prague is related to sustainable urban development in the cultural field. Promotion and development of the city is closely connected with the promotion and development of culture in a given location and this symbiosis is almost indispensable. The use of advertising media to evaluate investment in cultural values is another important element to achieve …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 2. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22357
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2010
- Vedoucí: Irena Šulcová
- Oponent: Irena Tyslová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22357
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Cultural Activity Holding Principles and Strategies in Facilitating the Sustainable Development of the Confucius Institute (Perspective of Leisure Time Activities)
Kexin ZHANG -
Ecotourism for Sustainable Development: A case of the Caribbean Region
Petr Vejvoda -
Sustainable tourism development in context of destination management in a fast growing destination - a case of PHU QUOC Island, Vietnam
Hieu Minh Vu -
Návrh efektivních marketingových aktivit vybrané kulturní instituce
Andrea Badinová -
Návrh efektivních marketingových aktivit vybrané kulturní instituce
Eliška Potůčková -
Návrh efektivnější marketingové komunikace vybrané kulturní instituce
Simona Niklová -
Vizuální řešení kulturní instituce
Lucie Hůlková -
Marketingová a komunikační strategie kulturní instituce
Daria Abashkova