Bc. Kristýna Kepková

Bakalářská práce

Analýza prostředků a technik podpory prodeje v podniku ŠKODA AUTO a.s.

Analysis of Sales Promotion Tools and Techniques Used in ŠKODA AUTO a.s.
Anotace:
Práce se zaobírá problematikou podpory prodeje jako nástroje marketingové komunikace. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Poznatky jsou aplikovány na konkrétní prostředky podpory prodeje podniku, který působí na českém trhu. Na základě vyhodnocení a diskuze výsledků jednotlivých prostředků a technik podpory prodeje autor navrhuje vhodná řešení, která by vedla ke zlepšení a budou předána …více
Abstract:
This thesis deals with issue of sales promotion as a tool of marketing communication. The thesis is divided into theoretical and practical part. The findings are applied on concrete tools of sales promotion in a company operating on Czech market. Based on the evaluation and discussion of results of each sales promotion tools and techniques, the author proposes suitable solutions which could lead to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 11. 2013
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní