Identifikace vzdělávacích potřeb seniorů – Roman ŠPAČEK
Roman ŠPAČEK
Bakalářská práce
Identifikace vzdělávacích potřeb seniorů
Identifications of Educational Needs in Senior
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na identifikace vzdělávacích potřeb seniorů, zejména v pobytových zařízeních pro tyto lidi. V teoretické části se zabýváme charakteristikou procesu stárnutí a stáří, vymezujeme zde také roli seniorů ve společnosti, péči o tyto lidi a jejich vzdělávací potřeby v dnešním světě. Praktickou část reprezentuje kvalitativní výzkum, podle kterého zjišťujeme, jak se senioři …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is focused on the identifications of educational needs in senior, mainly at homes for the eldery. In the theoretical part of this thesis we describe maturing and old age. We also mention position of seniors in this world, care for them and their educational needs. The practical part represents qualitative research that tries to determine how seniors identificate themselves …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Zveřejnit od: 3. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠPAČEK, Roman. Identifikace vzdělávacích potřeb seniorů. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Celoživotní vzdělávání lékařů se zaměřením na specializační vzdělávání lékařů ve FN Motol
Jiří Hromádko -
Celoživotní vzdělávání – Vzdělávání současné střední generace
Jiří Kučera -
Koncepce celoživotní vzdělávání ve veřejné správě v oblasti řízení o přestupcích
Veronika Tržická -
Celoživotní vzdělávání a osobní rozvoj zaměstnanců vězeňské služby
Radek Baran -
Celoživotní vzdělávání pracovníků ve státním sektoru a význam celoživotního vzdělávání v neziskovém sektoru (srovnávací studie)
Andrea Matěnová -
Celoživotní vzdělávání seniorů v knihovnách na příkladu Masarykovy veřejné knihovny Vsetín
Zajíčková Zajíčková -
Firemní vzdělávání v kontextu celoživotního vzdělávání
Markéta Bukačová -
Celoživotní vzdělávání pracovníků ve státním sektoru a výzam celoživotního vzdělávání v neziskovém sektoru (srovnávací studie)
Marie Jandová