Počítač ve výuce odborných předmětů – Bc. Martin Škoula
Bc. Martin Škoula
Bakalářská práce
Počítač ve výuce odborných předmětů
The computer used teaching process of technical subjects
Anotace:
Práce se zabývá výzkumem efektivity využití počítače při výuce odborných předmětů. Zkoumá formou řízeného rozhovoru s vyučujícími odborných předmětu, kolik z nich a jakým způsobem používá počítač ve výuce. Dále zkoumá formou dotazníků, jaký přístup k takto koncipované výuce mají žáci. A nakonec zkoumá přímo ve výuce odborných předmětů na určitém vzorku žáků z učebních oborů, zda je použití počítače …víceAbstract:
Die Arbeit befasst sich mit der Forschung der Effektivität der Computerausnutzung im fachtheoretischen Unterricht. Sie erforscht in Form von gesteuerten Dialogen mit den Lehrern der fachtheoretischen Fächer, wie viel Lehrer und wie sie im Unterricht den Computer benutzen. Weiter erforscht sie in Umfrageform die Einstellung der Schüler zu dem auf solche Art konzipierten Unterricht. Zum Schluss erforscht …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ke9rp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2007
- Vedoucí: doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Metoda Fast track ve střevní chirurgii
Sandra KAPEROVÁ -
Grafologie jako výzkumná metoda ve speciální pedagogice
Lenka Brožková -
Metoda tvorby učebnic zeměpisu pomocí analýzy učebnic zeměpisu a RVP ZV
Martin Weinhöfer -
Metoda dobrého startu jako prevence deficitů dílčích funkcí
Eva Gregorová -
Meinungen der Schüler und der Lehrer über das Spiel als Unterrichtsmethode im Deutschunterricht
Květa Řeháková -
Die Rolle der Lehrer bei der Ausspracheschulung im Deutschunterricht
Monika Jasenská -
Prostojové učení v procesu učení žáků SOV
Patrik Mateovič