Simona Chlumová
Master's thesis
Online marketingová komunikace značky
Online marketing communication of the brand
Abstract:
S ohledem na současný vývoj marketingové komunikace se tato diplomová práce zaměřuje na online marketingovou komunikaci značky, konkrétně značky avivážních prostředků Silan. S využitím analytického nástroje Data Analyzer, který umožňuje zpracovávat data z každoročního výzkumu MML-TGI od společnosti Median, je hlavním cílem práce navržení vhodné online komunikační strategie, jež umožní značce realizovat …moreAbstract:
With regard to this contemporary evolution of marketing communication, this thesis focuses on the online marketing communication strategy of Silan’s fabric softeners. Through analytic tool "Data Analyzer", which allows the processing of annual data from MML-TGI research by Median company, the main aim of this thesis will be to propose a suitable online communication strategy, as well as its implementation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 9. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75936
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2019
- Supervisor: Elvíra Čermáková
- Reader: Jitka Volfová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75936
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Metody SEO (search engine optimisation) a SEM (search engine marketing) a jejich použití v českém online prostředí
Martin Kostelník -
Search Engine Optimization a Search Engine Marketing
Viktor Moravec -
Search Engine Marketing a Search Engine Optimization
Jan Šmidrkal -
Search Engine Oprimization a Search Engine Marketing
Pavel Stárek -
Implementace Search engine marketingu a předpoklady jeho efektivity
Oles Vasylyev -
Aplikace Search Engine Optimization a Search Engine Marketingu
Lukáš Zábranský -
Online Marketing Analysis for a Selected Company in Malaysia
Hong Soeung