Simona Chlumová

Master's thesis

Online marketingová komunikace značky

Online marketing communication of the brand
Abstract:
S ohledem na současný vývoj marketingové komunikace se tato diplomová práce zaměřuje na online marketingovou komunikaci značky, konkrétně značky avivážních prostředků Silan. S využitím analytického nástroje Data Analyzer, který umožňuje zpracovávat data z každoročního výzkumu MML-TGI od společnosti Median, je hlavním cílem práce navržení vhodné online komunikační strategie, jež umožní značce realizovat …more
Abstract:
With regard to this contemporary evolution of marketing communication, this thesis focuses on the online marketing communication strategy of Silan’s fabric softeners. Through analytic tool "Data Analyzer", which allows the processing of annual data from MML-TGI research by Median company, the main aim of this thesis will be to propose a suitable online communication strategy, as well as its implementation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 9. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 5. 2019
  • Supervisor: Elvíra Čermáková
  • Reader: Jitka Volfová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75936