Simona Chlumová

Master's thesis

Online marketingová komunikace značky

Online marketing communication of the brand
Anotácia:
S ohledem na současný vývoj marketingové komunikace se tato diplomová práce zaměřuje na online marketingovou komunikaci značky, konkrétně značky avivážních prostředků Silan. S využitím analytického nástroje Data Analyzer, který umožňuje zpracovávat data z každoročního výzkumu MML-TGI od společnosti Median, je hlavním cílem práce navržení vhodné online komunikační strategie, jež umožní značce realizovat …viac
Abstract:
With regard to this contemporary evolution of marketing communication, this thesis focuses on the online marketing communication strategy of Silan’s fabric softeners. Through analytic tool "Data Analyzer", which allows the processing of annual data from MML-TGI research by Median company, the main aim of this thesis will be to propose a suitable online communication strategy, as well as its implementation …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2019
  • Vedúci: Elvíra Čermáková
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75936