Václava Šímová

Diplomová práce

Využití marketingu v rozvoji Středočeského kraje

Usage marketing in development of Central Bohemia region
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využíváním marketingu v rozvoji Středočeského kraje. V úvodu bude v obecném pojetí vysvětlen pojem regionální (teritoriální) marketing, jako nově se rozvíjející pojetí řízení ve veřejné správě. Pro správné pochopení práce bude stručně objasněna organizace Středočeského kraje (zastupitelstvo, rada, hejtman, krajský úřad, regionální rada). Budou zhodnoceny dokumenty vztahující …více
Abstract:
This thesis deals with using marketing in development Of Central Bohemia region. In the thesis there will be explained the term local marketing, organization of Central Bohemia region (council, vestry,...) and documents focused on marketing. The main part of thesis will be about marketing instruments -- comunication, product, price, distribution and people -- their analysis, instructions for improvement …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
  • Vedoucí: Zuzana Khendriche Trhlínová
  • Oponent: Jaroslava Kadeřábková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/13379