Využití marketingu v rozvoji Středočeského kraje – Václava Šímová
Václava Šímová
Diplomová práce
Využití marketingu v rozvoji Středočeského kraje
Usage marketing in development of Central Bohemia region
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využíváním marketingu v rozvoji Středočeského kraje. V úvodu bude v obecném pojetí vysvětlen pojem regionální (teritoriální) marketing, jako nově se rozvíjející pojetí řízení ve veřejné správě. Pro správné pochopení práce bude stručně objasněna organizace Středočeského kraje (zastupitelstvo, rada, hejtman, krajský úřad, regionální rada). Budou zhodnoceny dokumenty vztahující …víceAbstract:
This thesis deals with using marketing in development Of Central Bohemia region. In the thesis there will be explained the term local marketing, organization of Central Bohemia region (council, vestry,...) and documents focused on marketing. The main part of thesis will be about marketing instruments -- comunication, product, price, distribution and people -- their analysis, instructions for improvement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/13379
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
- Vedoucí: Zuzana Khendriche Trhlínová
- Oponent: Jaroslava Kadeřábková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/13379
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
The Application of Marketing-Driven Management Instruments within the Company Mobilkom, a.s.
Aleš Polák -
Marketing divadel pro děti a mládež
Hana Procházková -
Marketing vzdělávací instituce, charitativní organizace, politické strany
Lucie Prosková -
La communication marketing des institutions éducatives
Barbora SVOBODOVÁ -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketing divadla
Šárka Koenigová