KADANÍK, Martin. \textit{Vliv reklamy na vnímání značky Coca-Cola}. Online. Bakalářská práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/i7dtoh/.
KADANÍK, Martin. <i>Vliv reklamy na vnímání značky Coca-Cola</i>. Online. Bakalářská práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/i7dtoh/.
KADANÍK, Martin. Vliv reklamy na vnímání značky Coca-Cola. Online. Bakalářská práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/i7dtoh/.
@misc{Kadanik2012thesis,
AUTHOR = "Kadaník, Martin",
TITLE = "Vliv reklamy na vnímání značky Coca-Cola [online]",
YEAR = "2012 [cit. 2025-04-30]",
TYPE = "Bakalářská práce",
SCHOOL = "Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.Praha",
NOTE = "SUPERVISOR: Lenka Hanáčková",
URL = "https://theses.cz/id/i7dtoh/",
}
@misc{Kadanik2012thesis,
AUTHOR = {Kadaník, Martin},
TITLE = {Vliv reklamy na vnímání značky Coca-Cola},
YEAR = {2012},
TYPE = {Bakalářská práce},
INSTITUTION = {Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.},
LOCATION = {Praha},
SUPERVISOR = {Lenka Hanáčková},
URL = {https://theses.cz/id/i7dtoh/},
URL_DATE = {2025-04-30},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Kadaník
| jméno = Martin
| instituce = Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.
| titul = Vliv reklamy na vnímání značky Coca-Cola
| url = https://theses.cz/id/i7dtoh/
| typ práce = Bakalářská práce
| vedoucí = Lenka Hanáčková
| rok = 2012
| počet stran =
| strany =
| citace = 2025-04-30
| poznámka =
| jazyk =
}}