Dramatizace jako metoda výuky ruského jazyka a její možnosti využití ve výuce – Ing. Aneta Bajková
Ing. Aneta Bajková
Diplomová práce
Dramatizace jako metoda výuky ruského jazyka a její možnosti využití ve výuce
Dramatization as a method of teaching of the Russian language and its use in the teaching
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá vybranou výukovou metodou – dramatizací a jejími možnostmi při výuce ruského jazyka na střední škole. Práce si klade za cíl vypracování postupů využití výukové metody dramatizace v hodinách ruského jazyka na střední škole a zjištění, zda jsou vybrané metodiky efektivní а přívětivé (pro úroveň znalosti jazyka B1-B2 evropského vzdělávacího rámce). Pro naplnění cíle …víceAbstract:
The presented diploma thesis deals with a selected teaching method – dramatization and its possibilities in teaching Russian in high school. The thesis aims to develop procedures for the use (methodology) of the teaching method of dramatization in Russian language lessons in high school and to determine whether the selected methodologies are effective (for the level of language B1-B2 of the European …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 7. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uz56i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2022
- Vedoucí: Mgr. Taťjana Zaňko
- Oponent: Mgr. Olga Berger, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství ruského jazyka a literatury pro střední školy / Učitelství ruského jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Využití jazykové hry jako aktivizující didaktické metody ve výuce ruského jazyka na střední škole
Kateřina Vižďová -
Aktivizující metody a jejich využití v kontaktní a distanční výuce ruštiny
Andrea Pokorná -
Metody dosahování a ověřování jednotlivých úrovní cizojazyčné komunikativní kompetence ve výuce ruského jazyka na SŠ
Pavla Toulová -
Metody výuky ruského jazyka na vybraných středních školách a jazykových školách v Brně
Anait Oganesjan -
Inovativní metody práce s texty při výuce ruského jazyka v učitelské praxi
Klára ZHORELOVÁ -
Výukové metody v hodinách ruského a anglického jazyka
Kristýna Mašková -
Využití prvků genetické metody čtení a metod kritického myšlení ve výuce ruského jazyka na 1. stupni ZŠ
Helena Kopáčková -
Quizlet vs. Vocabulary Notebook: The Impact of Different Methods of Storing and Revising Vocabulary on Students’ Progress, Retention and Autonomy
Roman Kálecký