Polarizace názorů na internetu se zaměřením na sociální média a personalizovaný obsah – Bc. Jaroslav Sedlák
Bc. Jaroslav Sedlák
Bakalářská práce
Polarizace názorů na internetu se zaměřením na sociální média a personalizovaný obsah
Polarization of opinions on the Internet with a focus on social media and personalized content
Anotace:
Tato teoretická práce se zabývá zhoršováním názorové polarizace na internetu/sociálních médií v souvislosti s hrozbami pro demokracii. Jsou v ní rozebrány zásadní koncepty jako filter bubbles nebo echo chambers, které jsou s negativními následky sociálních médií často spojovány. Na problematiku se práce dívá jak ze stran odborníků, kteří před sociálními médii varují, tak i těch, kteří obavy zmírňují …víceAbstract:
This theoretical work deals with the exacerbation of the polarization of opinions on the internet/social media in relation to threats to democracy. It discusses fundamental concepts such as filter bubbles or echo chambers, which are often associated with the negative consequences of social media. The work looks at the issue both from the side of those who warn against social media and those who alleviate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h7ndw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2023
- Vedoucí: PhDr. Michal Lorenz, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tomáš Marek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Informační prostředí na online sociálních sítích a polarizace
Jan Pánek -
Prezentace témat s možným polarizačním charakterem politickými stranami na sociální sítí Facebook a reakce uživatelů na ni
Ema Zezulová -
“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
Zhibek Abysheva -
Does Truth Even Matter? The Analysis of Impact of American Partisanship and Misinformation in Donald Trump’s Social Media during the Presidential Campaign of 2020 on the Elections` Outcomes.
Nelli Zhakhian -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
The self-presentation of Instagram influencers and the construction of social media celebrity
Dominika Beneš Kováčová -
Assessment of the Financial Position and Performance of the Chosen Companies in the Social Media Industry
Diana Istomina