Business diplomacie Allianz: diverzita, rovnost a inkluze v České republice – SWOT analýza – Lucie Kraková
Lucie Kraková
Bakalářská práce
Business diplomacie Allianz: diverzita, rovnost a inkluze v České republice – SWOT analýza
Business Diplomacy of Allianz: diversity, equity and inclusion in the Czech Republic - SWOT analysis
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na uplatňování business diplomacie v oblasti diverzity, rovnosti a inkluze v Allianz pojišťovně, lokální entitě nadnárodní korporace Allianz. Cílem práce je zjistit, jak se globální strategie korporace promítají do českého prostředí a jaké jsou hlavní silné, slabé stránky, příležitosti a hrozby business diplomacie Allianz pojišťovny se zaměřením na diverzitu, rovnost a …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the application of business diplomacy in the field of diversity, equity and inclusion in Allianz Insurance, a local entity of the multinational corporation Allianz. The aim of the thesis is to find out how the global strategies of the corporation are reflected in the Czech environment and what are the main strengths, weaknesses, opportunities and threats of business diplomacy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2025
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/95853
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2025
- Vedoucí: Štěpánka Zemanová
- Oponent: Tomáš Kristek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/95853
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní studia a diplomacie
Práce na příbuzné téma
-
Business diplomacie akciové společnosti Plzeňský Prazdroj
Veronika Šmichová -
SWOT analýza současné podoby business diplomacie ŠKODA AUTO
Tereza Alvaradová -
Využitie business diplomacie pre expanziu na slovenský trh: Návrh komunikačnej stratégie vybranej marketingovej agentúry na B2B trhu
Adriána Kachman -
SWOT analýza business diplomacie Škoda Auto v oblasti elektromobility
Petra Krištofová -
Business Relations between EU and Taiwan
Eliška Dittrichová -
Business Diplomacy as a Tool for International Managers in Multi-National Corporations
Béla Rohmer -
Komparativní analýza business-firm stran Forza Italia a ANO 2011
Alžběta HRNČIŘÍKOVÁ -
SWOT analýza současné podoby business diplomacie ŠKODA AUTO
Tereza Alvaradová