Komunikace a interakce učitele a žáka na střední škole – Ing. Leona Kloudová
Ing. Leona Kloudová
absolventská práce studenta CŽV
Komunikace a interakce učitele a žáka na střední škole
Teacher-student communication and interaction at secondary school
Anotace:
Závěrečná práce se zabývá komunikací a interakcí na střední škole. Vysvětluje základní pojmy k pochopení tématu. Zaměřuje se na kompetence učitele, klima třídy i komunikační bariéry a práci s nimi. Komunikační ostýchavost je cílem empirické sondy, s použitím dotazníku od Gavory na komunikační ostýchavost a má zjistit stav komunikační ostýchavosti ve třídě, ve které jsem třídní učitelkou. Výsledky šetření …víceAbstract:
This piece of writing deals with communication and interaction at secondary school. It focuses on teachers´ competence, classroom climate and also communication barriers including coping with them. Communication apprehension is the aim of the empirical probe applied on the classroom where I am a class teacher. The outputs of the survey as well as related issues are summarized in the discussion and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2023
- Vedoucí: Mgr. Dita Janderková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KLOUDOVÁ, Leona. \textit{Komunikace a~interakce učitele a~žáka na střední škole}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/i80dtq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníceloživotní:
Studium pedagogiky
Práce na příbuzné téma
-
Permisivní prostředí ve škole - zdroje, faktory, konsekvence
Hana Dospivová -
Třídní učitel a jeho kompetence k leadershipu
Monika Mikulčíková -
Classroom Climate and Its Impact on Student Interaction in an English Class
Renata Schmidtová -
Der positive Einfluss der Heterogenität auf das Klima in Schulklassen
Adéla Malovičová -
Hodnocení školního a třídního klima využitím evaluačních nástrojů informačních technologií
Petr Řiháček -
Výuková komunikace ve vyučovacích hodinách programu UčíTelka pohledem Flandersovy metody interakční analýzy
Viktor Šťastný -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace ve speciální třídě mateřské školy Duha Praha 5
Klára Kajerová -
Výuková komunikace na Waldorfské základní škole
Monika Kloučková