Mgr. Kateřina Juklová, Ph.D.

Disertační práce

Identita začínajících učitelů

Novice Teachers' Identity
Anotace:
V centru zájmu disertační práce stojí začínající učitelé. Ti nejsou nahlíženi pouze jako profesionálové, ale zároveň jako jedinečné lidské bytosti, jejichž profese je neoddělitelná od jejich osobního vývoje. Cílem disertační práce je přispět k lepšímu porozumění vývoji začínajících učitelů v aktuálním českém vzdělávacím kontextu. Pro velkou šíři podmínek, které vývoj začínajících učitelů ovlivňují …více
Abstract:
In the center of the dissertation are novice teachers who are regarded not only as professionals, but also as unique human being whose profession is inseparable from their personal development. The dissertation aims at better understanding of novice teachers professional development in the current Czech educational context. For extensive broadeness of interacting conditions the concept of identity …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 11. 2009
  • Vedoucí: prof. PhDr. Marek Blatný, CSc.
  • Oponent: prof. PhDr. Evžen Řehulka, CSc., doc. PhDr. Jan Lašek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta