Identita začínajících učitelů – Mgr. Kateřina Juklová, Ph.D.
Mgr. Kateřina Juklová, Ph.D.
Disertační práce
Identita začínajících učitelů
Novice Teachers' Identity
Anotace:
V centru zájmu disertační práce stojí začínající učitelé. Ti nejsou nahlíženi pouze jako profesionálové, ale zároveň jako jedinečné lidské bytosti, jejichž profese je neoddělitelná od jejich osobního vývoje. Cílem disertační práce je přispět k lepšímu porozumění vývoji začínajících učitelů v aktuálním českém vzdělávacím kontextu. Pro velkou šíři podmínek, které vývoj začínajících učitelů ovlivňují …víceAbstract:
In the center of the dissertation are novice teachers who are regarded not only as professionals, but also as unique human being whose profession is inseparable from their personal development. The dissertation aims at better understanding of novice teachers professional development in the current Czech educational context. For extensive broadeness of interacting conditions the concept of identity …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m0p81/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 11. 2009
- Vedoucí: prof. PhDr. Marek Blatný, CSc.
- Oponent: prof. PhDr. Evžen Řehulka, CSc., doc. PhDr. Jan Lašek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Psychologie (čtyřleté) / Klinická psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Professional Development of Beginning Psychotherapists Trained in Gestalt Therapy, CBT and Psychodynamic Therapy
Lenka Maruniaková -
Teacher Professional Development and Teacher Training Program in the USA: A Case Study
Petra Zvolská -
Profesní sebepojetí studenta učitelství
Blanka Pravdová -
Identita Kaisenovej školy v Brne
Radoslava Semanová -
Využití elektronické identity v rámci eGovernmentu
Markéta Štibranová -
Způsob utváření identity a autority zdravotních sester v mužském vězení
Nikola JURDOVÁ -
Čtyři cesty k víře a církvi: Mnohonásobná případová studie o autoritách, identitě a tradici u katolíků v období vynořující se dospělosti
Kateřina Špičáková