Monika FANTOVÁ
Master's thesis
Internetový marketing malé obchodní firmy
Internet marketing of a small business company
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce "Internetový marketing malé obchodní firmy" je analyzovat internetový marketing vybrané společnosti a poté zpracovat návrh dalšího možného rozvoje v dané oblasti. Pro tuto práci byla vybrána společnost FANTA - velkoobchod, s. r. o, která se zabývá prodejem vybavení pro gastronomické provozy. Nejprve je v práci teoreticky nastíněn internetový marketing a jeho nejvýznamnější …moreAbstract:
The main objective of the thesis "Internet marketing of a small business company" is to analyse the internet marketing of the selected company and then to prepare a proposal for possible expansion in the given area. The company FANTA - whole sale Ltd. deals with distribution for gastronomical premises was chosen for the thesis. First there is theory outlined internet marketing and it is most important …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 3. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Pavlína Dvořáková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FANTOVÁ, Monika. \textit{Internetový marketing malé obchodní firmy}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2014. Available from: https://theses.cz/id/i82234/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FANTOVÁ, Monika. Internetový marketing malé obchodní firmy. Ústí nad Labem, 2014. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analýza návštěvnosti a následná propagace webových stránek
Tomáš Jiránek -
Proměna propagace českých profesionálních fotografů s nástupem sociálních sítí
Tereza Kotlíková -
Tvorba a propagace webových stránek
Eva Stránská -
Metody propagace internetového obchodu
Pavel Mirgorodskii -
Vývoj a propagace webového portálu pro podporu turistického ruchu v České republice
Tomáš František Kašpar -
Propagace vysokoškolských geografických pracovišť v České republice
Tadeáš Michael VANČURA -
Propagace svazu chovatelů pomocí online komunikace
Petr Žyla -
Systém propagace Katedry informatiky a počítačů
Petra ŠPAČKOVÁ