Manažerský audit v malé a střední firmě s využitím koučovacího přístupu – Pavel Volšický
Pavel Volšický
Diplomová práce
Manažerský audit v malé a střední firmě s využitím koučovacího přístupu
Managerial Audit in a Small and Medium-Size Firm making full use of the Coaching Approach
Anotace:
Teoreticko-metodologická část se zabývá manažerským auditem a koučováním. Popisuje, co to manažerský audit a koučování je, jaké jsou jejich cíle, a kterým problémům musí kouč či auditor čelit. V praktické části je představena společnost SACH s.r.o., která je podrobena manažerskému auditu s využitím koučovacího přístupu. Během koučovacích rozhovorů jsou identifikovány nejdůležitější problémy a jejich …víceAbstract:
The theoretical-methodological part of the thesis deals with the managerial audit and coaching. It describes what managerial audit and coaching is, what are their goals and focuses on problems that coach or auditor has to face. In its practical part, the thesis introduces SACH Company which goes through the managerial audit using the coaching approach. There are identified the most important problems …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29176
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 1. 2012
- Vedoucí: Irena Stejskalová
- Oponent: Milena Škorpilová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29176
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Development of small and medium size enterprises in Kazakhstan
Aidana Seidgaliyeva -
THE ECONOMIC IMPACT OF COVID-19 ON SMALL AND MEDIUM SIZE ENTERPRISES IN CAMEROON
Tacham Gordon Jong -
The impact of digitalization on product launch process in the B2B market for small and medium-size enterprises
Alexander Salmen -
Decision-making process on the implementation of data analytics solutions in the small and medium-sized business
Volha Bahlai -
Microsoft networks for small and medium size business - Design and deployment
Juraj Píš -
Srovnání hodnot ukazatelů finanční analýzy v malých a středních podnicích a ve velké společnosti ve srovnatelných podmínkách
Damir Dauletbayev -
Podnikateľský a finančný plán v malom a strednom podnikaní
Peter Meleh