Dominika ČADKOVÁ

Master's thesis

Slovní hodnocení v předmětu matematika na 1. stupni ZŠ z pohledu rodičů a žáků

Verbal assessment in the subject of mathematics at the 1st grade of primary school from the perspective of parents and students
Abstract:
Diplomová práce Slovní hodnocení v předmětu matematika na 1. stupni na základní škole z pohledu žáků a rodičů se zabývá problematikou slovního hodnocení na 1. stupni ZŠ v předmětu matematika. Práce je rozdělena na část teoretickou, metodologickou a empirickou. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů, formy a typy školního hodnocení. Dále se v této části zaměřuji na specifika slovního hodnocení …more
Abstract:
This diploma thesis deals with the problematics of verbal evaluation in mathematics classes in primary schools. The work is divided into theoretical, methodological, and empirical part. The theoretical part focuses on the explanation of terminology, as well as on the forms and concepts of assessment in schools. This part also states the specifics of verbal evaluation and its comparison to the traditional …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 8. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PaedDr. Miroslava Janečková, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ČADKOVÁ, Dominika. Slovní hodnocení v předmětu matematika na 1. stupni ZŠ z pohledu rodičů a žáků. Ústí nad Labem, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Master programme / field:
Special Education / Teaching for Primary Schools and Special Pedagogy