Analýza komunikačních prostředků ve společnosti IKEA – Bc. Alena Poláková
Bc. Alena Poláková
Bachelor's thesis
Analýza komunikačních prostředků ve společnosti IKEA
Analysis of communication processes in IKEA
Abstract:
Tato bakalářská diplomová práce se zabývá analýzou komunikačních prostředků ve společnosti IKEA. Cílem této práce je teoreticky definovat komunikaci, firemní komunikaci a vnitrofiremní komunikaci a prakticky zanalyzovat komunikační prostředky ve firmě IKEA Brno, protože právě komunikace je základem pro kvalitní a dlouhodobé fungování každé organizace.Abstract:
This bachelor diploma thesis deals with the analysis of communication at IKEA. The aim of the work is to theoretically define communication, corporate communication, and internal company communication and to practically analyse the means of communication in IKEA Brno, because communication is the basis for quality and long-term functioning of any organisation.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 8. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/pw2g0/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 9. 2020
- Supervisor: Mgr. Pavlína Míčová
- Reader: Mgr. Ondřej Krajtl
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Theses on a related topic
-
COVID-19's Effect on Corporate Culture
Gerardo Ruben Lafebre -
Proposal for the development of corporate culture at Logoprint
Volodymyr Ushno -
Safeguarding Corporate Culture in the Hybrid Workplace
Ilya Novokhatskiy -
How SAP Incorporates Inclusivity in their Corporate Culture
Preethika Prasanthan -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Kateřina Skalická -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Markéta Kubíková