Bc. Jaroslav BARÁK

Diplomová práce

Posouzení trakčních a brzdových charakteristik elektrické jednotky

Evaluation of traction and braking characteristics of the electrical unit
Anotace:
Cílem práce je zpracovat posouzení trakčních a brzdových charakteristik třívozových, diplomantem navržených elektrických jednotek a provést jejich vzájemné porovnání. Jednotku uvažovat pro regionální dopravu s vysokou četností zastávek, požadované zrychlení 1,2 m/s-2, požadované brzdné zrychlení 0,8 m/s-2, maximální hmotnost na hnací nápravu 22,5t, maximální hmotnost na běžnou nápravu 18t. Vozidla …více
Abstract:
The aim of this thesis is to elaborate the analysis of traction and braking characteristics of the three-wagon electric units designed by the author of this thesis. There will be also elaborated the mutual comparison on these units. The analyzed units are designed for regional transport with a high frequency of stops, required acceleration is 1.2 m/s-2, required braking acceleration is 0.8 m/s-2, maximum …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2012
Zveřejnit od: 25. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. Ing. Petr Heller, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BARÁK, Jaroslav. Posouzení trakčních a brzdových charakteristik elektrické jednotky. Plzeň, 2012. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta strojní

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 25. 5. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta strojní

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta strojní

Magisterský studijní program / obor:
Strojní inženýrství / Dopravní a manipulační technika