Tvorba charakteru pro počítačovou hru nové generace – Bc. Vít Blecha
Bc. Vít Blecha
Master's thesis
Tvorba charakteru pro počítačovou hru nové generace
Creating the Character for the Next Generation Computer Game
Abstract:
Práce je složena ze dvou částí. První je část umělecká, věnuje se tvorbě charakteru pro počítačové hry. V práci vypracovávám postavu od jejího návrhu, včetně jejího příběhu, až po realizaci 3D modelu. Informatická část práce se zabývá možností zpracování klávesového vstupu v systému Windows, která umožňuje identifikovat klávesnici použitou pro daný vstup a současně má možnost daný vstup zablokovat …moreAbstract:
The thesis is composed of two main parts. The first part is dedicated to creating a character for the video games. The process starts with designing the character, including its storyline, and finishes with development of a 3D model of the character. The second part focuses on the possibility of processing keyboard input in Windows operating system, which would allow identification of the keyboard …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ly2xw/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2015
- Supervisor: MgA. Helena Lukášová, ArtD.
- Reader: RNDr. Adam Jurčík, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / field:
Informatics / Computer Graphics
Theses on a related topic
-
Tvorba 3D charakteru pomocou techniky Digital Sculpting
Barbora Darmová -
Porovnání 3D grafických softwarů pro herní průmysl
Sarah Štědronská