Mariia Kabanova

Bakalářská práce

Gender Aspects in Marketing Strategies

Gender Aspects in Marketing Strategies
Anotace:
Bakalářská práce „Genderové aspekty v marketingových strategiích” je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. Cílem bakalářské práce je identifikovat vliv pohlaví lidí na jejich nákupní preference, provést srovnávací analýzu psychologie spotřeby u žen a mužů a analyzovat možnosti uplatnění genderových aspektů v internetových obchodech. První teoretická část se bude věnovat problematice genderového …více
Abstract:
The bachelor's thesis "Gender Aspects in Marketing Strategies" is divided into two parts - theoretical and practical. The purpose of the bachelor's dissertation is to identify the influence of the gender of people on their purchasing preferences, to conduct a comparative analysis of the psychology of consumption in women and men, and to analyze the possibility of applying gender aspects in online stores …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2022
  • Vedoucí: Mgr. Jindřiška Kabele
  • Oponent: PhDr. Ilona Toufarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní