Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu (zisku) – Ing. Ielyzaveta Zherdetska
Ing. Ielyzaveta Zherdetska
Diplomová práce
Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu (zisku)
Marketing expenditures and their impact on the size of turnover (profit)
Anotace:
Ve své práci se zabývám problematikou marketingových výdajů a jejich vlivem na velikost obratu (zisku) společnosti nacházející se na Ukrajině a zabývající se pořádáním kurzů pro zdravotnické pracovníky. Cílem práce je vyhodnocení efektivity zvolené reklamní kampaně na sociálních sítích. Dalším záměrem práce je vyhodnocení změny zisku dané společnosti po zvýšení nákladů na marketing. V práci byly použity …víceAbstract:
My thesis is focused on marketing expenditures and their impact on the size of the turnover (profit)of the company located in Ukraine and occupied in training for healthcare professionals.The aim of the thesis is to evaluate the effectiveness of the selected advertising campaign on social networks. Another aim of the thesis is to evaluate the change of the company's profit after increasing marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vigy8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
HR marketing ve zdravotnictví
Zuzana Václavíková -
Marketing a propagace ve zdravotnictví
Kristýna Řezníčková -
Role marketingu v soukromém sektoru ve zdravotnictví
Hana Buňatová -
Přínosy internetového marketingu pro vybranou společnost ve zdravotnictví
Eva Votočková -
Aplikace marketingu ve stomatologické ordinaci
Tomáš Kukol -
Marketing ve zdravotnictví
Kristýna Hoesová -
Využití Artificial Intelligence v online marketingu: Messenger bot ve zdravotnictví
Lucie Pražáková -
Marketing ve zdravotnictví
Karolína LYSÁKOVÁ