Bc. Peter Morvay

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu vybrané společnosti

Analysis of the marketing mix for the selected company
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu vybrané společnosti, konkrétně společnosti MSC.Software s.r.o., a podání návrhů na zlepšení jednotlivých částí marketingového mixu na základě této analýzy. Práce ve své první části shrnuje teoretická východiska marketingu a jednotlivých složek základního (4P) a rozšířeného marketingového mixu s přihlédnutím k tržní oblasti B2B. V praktické …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of the marketing mix of a specific company, MSC.Software s.r.o., to propose improvements of the individual elements of the marketing mix based on the analysis. The first part of the thesis covers the theoretical background of marketing and individual elements of the basic (4P) and extended marketing mix with respect to B2B sphere. The practical part of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Veronika Březinová
  • Oponent: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku