Posouzení podnikatelského záměru uvedení nového produktu na trh – Matyáš Maxa
Matyáš Maxa
Bakalářská práce
Posouzení podnikatelského záměru uvedení nového produktu na trh
Assessment of the business plan for launching a new product on the market
Anotace:
Práce se zabývá posouzením podnikatelského záměru uvedení nového produktu na trh. Jedná se o koupelovou sůl farmaceutické kvality. Tento typ soli se na trhu nevyskytuje. Jako surovina je použita farmaceutická sůl, která se běžně používá v lékařství a farmacii. Projekt cílí na zákazníky, kteří přemýšlí o používaných produktech, a kteří dávají přednost kvalitě. Práce zpracovává a hodnotí podnikatelský …víceAbstract:
The thesis deals with the assessment of the business plan for launching a new product on the market. This is a pharmaceutical grade bath salt. This type of salt is not available on the market. It uses pharmaceutical salt as a raw material, which is commonly used in medicine and pharmacy. The project targets customers who think about the products they use and who prioritize quality. The work processes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Benda
- Oponent: Leopold Tanner, MSc MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Řízení marketingové komunikace na sociálních sítí při uvádění nového produktu se zaměřením na Facebook a ŠKODA AUTO, a. s.
Jakub Krupka -
Proces založení a uvedení nové značky na trh
Kristýna Dufková -
Sensory marketing and the cross modal correspondences: The effect of product colour on the perception of product odour
Adriana Starostová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Zavedení nového produktu na trh
Lenka Svobodová -
Uvedení nového produktu na trh ve vybrané společnosti
Lukáš Jíra -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková