Možnosti využití metod pedagogicko-psychologické diagnostiky na 1. stupni ZŠ – Kateřina ŠTORKOVÁ
Kateřina ŠTORKOVÁ
Master's thesis
Možnosti využití metod pedagogicko-psychologické diagnostiky na 1. stupni ZŠ
The Ways of the pedago-psychological diagnostic Methods at primary School
Abstract:
Diplomová práce se zabývá praktickým využitím metod pedagogicko-psychologické diagnostiky na prvním stupni. Teoretická část přibližuje pedagogickou diagnostiku z pohledu důležitosti ve školní praxi, pohled učitele na smysluplnost diagnostikování v závislosti na odučených letech ve škole a názory na osobnost dítěte při zvládání role žáka v závislosti na jeho fyzickém, psychickém a sociálním vývoji. …moreAbstract:
This thesis is focused on a practical utilisation of methods of pedagogical-psychological diagnostics in a primary school. The theoretical part explores the role and importance of pedagogical diagnostics in a school, the view of a teacher on a meaningfulness of diagnosis in dependence on the years of his/her teaching experience, and positions on the personality of a pupil in dependence of his/her physical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 7. 2012
Accessible from:: 19. 7. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Renata Jandová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTORKOVÁ, Kateřina. \textit{Možnosti využití metod pedagogicko-psychologické diagnostiky na 1. stupni ZŠ}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Pedagogical Fakulty. 2012. Available from: https://theses.cz/id/i965b6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠTORKOVÁ, Kateřina. Možnosti využití metod pedagogicko-psychologické diagnostiky na 1. stupni ZŠ. Č. Bud., 2012. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.7.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 19. 7. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Pedagogical FakultyMaster programme / field:
Primary school teaching / Teaching for the First level of primary school and German language
Theses on a related topic
-
Sebereflexe a sebehodnocení diagnostické a intervenční kompetence v práci učitelky mateřské školy speciální
Vladislava KAISEROVÁ -
Ověřování metodiky vybraných oblastí pedagogické diagnostiky pro žáky 2. a 3. třídy
Klára MACOŠKOVÁ -
Syndrom týraného, zneužívaného a zanedbávaného dítěte a speciálně pedagogická intervence
Táňa BAŘINKOVÁ -
Zjišťování úrovně diagnostické kompetence budoucích učitelů tělesné výchovy.
Eva Valkounová -
Rozvoj profesních kompetencí učitele NŠ v Karlovarském kraji se zaměřením na rozvoj diagnostické kompetence
Miluše HORNÁKOVÁ -
Pedagogicko-diagnostická kompetence učitele MŠ - význam, úroveň, podpora rozvoje
Anna MACHOVÁ -
Diagnostické a intervenční kompetence učitele v MŠ ve vztahu k dětským fobiím
Klára HAMŘÍKOVÁ -
Diagnostické a intervenční kompetence učitele v MŠ ve vztahu k dětským fobiím
Klára ZAŤKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights